Huhu. Sakitnya perut :(
Ni semua gara-gara makan tak ingat dunia. But think about it again, I think this all happened only after I ate the rice sebelum masuk kerja.. Terus perut sebu lepas tu. Dem!
Anyway, I'm off for a short holiday this weekend. Woo hoo!! I think I really need it. Lalalala :)
Nanti kalau ada masa, I might update, but tengoklah. Hehe. Ala, bukan gi tempat gah2 pun, just ordinary place for ordinary people :)
Oklah, I just need to rest myself now,perut sakit lagi. Huhu..
Tata!
Love, hid.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Saturday, May 29, 2010
Search
Labels
Batgirl
(3)
Bosan
(17)
Celebration
(6)
Confused
(7)
Emosi
(23)
Enjoy
(2)
Family
(2)
Farewell
(2)
Feelings
(7)
Festival
(5)
Funny
(2)
Happy
(6)
Hate
(2)
Hid
(15)
Jalan-jalan
(3)
Kawan-kawan
(13)
Kegemaran
(2)
Love
(13)
Movie
(2)
Muffin
(5)
Nota-nota ringkas
(7)
Office
(12)
Quiz
(1)
Quotes
(1)
Rindu-rindu
(7)
Sick
(1)
Songs
(3)
Super Sad
(5)
Thought
(3)
Z
(2)
About Me
Friends here and there
0 shout out(s)!:
Post a Comment